Daily Archives: May 18, 2017

Ramez Galal who will be first in Underground 2017 this year

Published by:

Trump on Wednesday said during his meeting with South Korean President’s Special Envoy Moon Jaei that he looked forward to working closely with Mon Jie-nen to resolve North Korea’s nuclear issue and wants to achieve peace by North Korea.

The South Korean Yonhap news agency quoted the envoy as saying that Trump had told him that entering Pyongyang into a peace process would take place if conditions were favorable, adding that he would not hold talks for a dialogue only with North Korea.
برنامج رامز تحت الارض الحلقه الاولي
Envoy Tony Blair also told Special Envoy Hong Seok-hyun during his 10-minute meeting at the White House that he would not hold talks with North Korea for talks. The 10-minute meeting was attended by US Vice President Mike Pines, Jared Kouchner.

This is the first time Trump has met with a South Korean official since taking office. Kong arrived in Washington earlier in the day on a mission to deliver Moon’s message to Trump and lay the foundations for the first summit between the two leaders. His visit comes after White House Chief of Staff Matt Butinger’s visit to Seoul earlier this week. The two countries agreed to hold a summit between Moon and Trump in Washington in late June.

Kong told reporters on arrival that the South Korean president had asked him to convey to the US government and people his thoughts on South Korea and the alliance and the deployment of the US missile defense system “Thad”. Thad is expected to be a major topic for discussions with US officials

برنامج رامز تحت الارض , تعرف من هو ضيف الحلقه الاولي

Published by:

وافق مجلس الشيوخ فى ميشيغان على تشريع يوم الاربعاء يجعل تشويه الأعضاء التناسلية للفتيات جناية فى الدولة يعاقب عليها بالسجن لمدة تصل الى 15 عاما سواء بالنسبة للاشخاص الذين يؤدون الاجراء والوالدين الذين ينقلون الطفل الى الجراحة.

وقد حفز التشريع، الذي يذهب الآن إلى مجلس النواب في الولايات المتحدة، حالة طبيب غرفة الطوارئ اتهم الشهر الماضي بموجب القانون الاتحادي مع تشويه الأعضاء التناسلية للفتيات في السابعة من عمره في عيادة طبية في الضواحي في ديترويت.

كما اتهم طبيب اخر وزوجته التى تدير العيادة فى هذه القضية التى يعتقد انها اول محاكمة جنائية امريكية من نوعها. وقد يواجه المتهمون الثلاثة عقوبة بالسجن تصل الى خمس سنوات اذا ادينوا.

ويحظر تشويه الأعضاء التناسلية للبنات، الذي ينطوي عادة على إزالة البظر كله أو جزء منه، من قبل العديد من المعاهدات الدولية، ولكنه يظل ممارسة ثقافية أو دينية مشتركة في بعض البلدان الأفريقية، بما في ذلك الصومال والسودان ومصر.

واستشهد رئيس اللجنة القضائية بمجلس الشيوخ في الولايات المتحدة ريك جونز، أحد راعيي التشريع، بشهادة الخبراء الأخيرة أمام فريقه الذي وصف ميشيغان بأنه “نقطة ساخنة” لتشويه الأعضاء التناسلية بسبب جماعته الكبيرة من المهاجرين من البلدان التي لا تزال تجري فيها هذه الجراحة بشكل روتيني.

واضاف “لقد كان مخفيا، ولكن الان ونحن ندرك اننا نريد ان نصدر بيانا قويا جدا للعالم – مرة اخرى فى ميشيغان”.

وبصرف النظر عن فرض عقوبات أشد من القانون الفيدرالي، فإن تشريعات ميشيغان تسمح بالاعتقالات والملاحقة القضائية من قبل سلطات إنفاذ القانون المحلية.

وقال جونز انه سيتم ايضا سد ثغرة اتحادية من خلال حظر نقل الفتيات دون سن 18 عاما داخل حدود الولاية لأغراض اجراء جراحة تناسلية. ويمكن أيضا توجيه الاتهام إلى الوالدين أو الأوصياء الذين يجلبون أطفالا إلى ميشيغان من الخارج أو يتبين أنهم أخذوهم إلى الخارج لمثل هذه الإجراءات.